U 4 di ghjennaghju di u 2024, l'Autorità Turca di u Mercatu di l'Energia (Enerji Piyasasi Duzenleme Kurumu) hà emessu un accordu di licenza geotermica per a filiale interamente di Kaishan Group è Kaishan Turkey Geothermal Project Company (Open Mountain Turkey Jeotermal Enerji Üretim Limited Şirketi, chjamata OME Turkey). ) situatu in Alasehir. Licenza di pruduzzione energetica per u prugettu (n ° EU/12325-2/06058).
A licenza di produzzione d'energia hè valida finu à l'11 d'ottobre di u 2042 (nota: hè a data di scadenza di a licenza di sviluppu di risorse geotermale, è i dui permessi sò previsti per esse allargati), cù una capacità di 11MWe è una generazione di energia annuale di 88.000.000 kilowatt. ore.
L'ottenimentu di a licenza di produzzione d'energia hè una tappa impurtante in a custruzzione di u prughjettu OME Turchia è hè a basa per u prughjettu di gode di i prezzi fissi di l'electricità geotermale. U guvernu turcu furnisce i prezzi di l'elettricità di sussidimentu per piglià o pagu in un periudu specificu di tempu per i novi prughjetti di energia chì rispondenu à e cundizioni. I prughjetti di energia geotermica messi in opera trà u 1 di lugliu di u 2021 è u 31 di dicembre di u 2030 godenu da 9,45 centesimi à 11,55 centesimi. Prezzu fissu di l'electricità di centesimi / kWh per 15 anni.
Dopu à a fine di u periodu di sopra, u sviluppatore hà sempre pussede a centrale elettrica per u periodu restante di a licenza di produzzione di energia è vende l'electricità in u mercatu di cummerciale di energia in tempu reale di Turchia.
U permessu di pruduzzione energetica pò esse verificatu nantu à u situ ufficiale di l'Autorità Turca di u Mercatu Energeticu. U guvernu turcu hà formulatu una pulitica di compra prioritaria per a nova energia geotermica. L'imprese di rete anu da dà priorità à l'acquistu di l'electricità verde prodotta da e centrali geotermali chì anu ottenutu licenze di produzzione di energia. U prezzu di l'electricità hè in a gamma di prezzu guidata da u guvernu. L'operatori di a centrale geotermica ùn anu micca bisognu di firmà un accordu di compra / vendita di energia separata (PPA) cù a cumpagnia di a rete.
U 6 di ghjennaghju, Mr. Cao Kejian, presidente di Kaishan Holding Group Co., Ltd., hà inspeccionatu a centrale elettrica in custruzzione. A centrale elettrica hè prevista per ottene u COD à a mità di questu annu.
Tempu di post: 18-Jan-2024