Da u 27 di ghjennaghju à u 2 di ferraghju, a delegazione di a Geothermal Development Corporation (GDC) di u Kenya hà vulatu da Nairobi à Shanghai è hà iniziatu una visita è un viaghju formali. Durante u periodu, cù l'introduzione è l'accumpagnamentu di i dirigenti di l'Istitutu Generale di Ricerca di Macchine è di e cumpagnie pertinenti, a delegazione hà visitatu u Parcu Industriale Kaishan Shanghai Lingang, u Parcu Industriale Kaishan Quzhou, i laboratori di pruduzzione di scambiatori di calore Donggang è u Parcu Industriale Dazhou.

E capacità di fabricazione putenti è avanzate, i standard di gestione di a sicurezza è a pruduzzione intelligente anu impressiunatu a delegazione. Soprattuttu dopu avè vistu chì u scopu cummerciale di Kaishan copre parechji campi di alta precisione cum'è u sviluppu geotermicu, l'aerodinamica, l'applicazioni di l'energia di l'idrogenu è i macchinari pesanti.
U 1 di ferraghju, u duttore Tang Yan, direttore generale di u gruppu Kaishan, s'hè scontru cù a delegazione, hà presentatu a tecnulugia di a centrale elettrica di u modulu di testa di pozzu di Kaishan à l'invitati, è hà realizatu un scambiu di dumande è risposte nantu à u novu prughjettu à vene.
Inoltre, i direttori di l'istituti di ricerca pertinenti di l'Istitutu di Ricerca Tecnulugica Generale di Kaishan anu realizatu parechje furmazioni tecniche à dumanda di a delegazione in visita, ponendu una basa solida per una cuuperazione più stretta in u futuru.
U capu di a delegazione, u sgiò Moses Kachumo, hà spressu a so gratitudine à Kaishan per l'arrangiamenti entusiasti è pensati. Hà dettu chì a centrale elettrica di Sosian custruita da Kaishan in Menengai hà dimustratu standard tecnichi estremamente alti. In l'accidentu precedente di blackout, ci hè vulsutu solu più di 30 minuti per chì a centrale elettrica di Kaishan fussi ricunnessa à a rete. Basatu annantu à ciò ch'ellu hà amparatu nantu à a tecnulugia avanzata di Kaishan, hà suggeritu di travaglià cù Kaishan cum'è una squadra nantu à più prughjetti.
Data di publicazione: 29 di ferraghju 2024