pagina_intestazione_bg

Generatore d'azotu è d'ossigenu PSA

Generatore d'azotu è d'ossigenu PSA

PSAtecnulugia hè unu di i migliori modi per ottene uL'azotu è l'ossigenu necessitanu una alta purezza.

1. Principiu di l'Agenzia di Publicazione di u Serviziu Pubblicu (PSA):

U generatore PSA hè unu di i metudi tipici per separà l'azotu è l'ossigenu da a mistura d'aria. Per ottene gas abbundante, u metudu utilizza setacci moleculari di zeolite sintetica.

Generatore di N2 è O2

2. Descrizzione di u prucessu di u sistema

(1) Prima, u compressore d'aria produce aria compressa chì currisponde à u rapportu di cunsumu d'aria di u generatore d'ossigenu è hè mandata à u sistema di purificazione di l'aria successivu.

(2) L'aria compressa passa per u buffering, a stabilizazione di a pressione, u raffreddamentu è a rimozione di l'acqua di u serbatoiu umitu di u buffer d'aria, poi entra in u separatore oliu-acqua per filtrà l'acqua, l'oliu è a polvere, poi entra in l'asciugatore refrigeratu à alta temperatura per a congelazione, l'asciugatura è a rimozione di l'acqua, è poi esce per a filtrazione. A nebbia d'oliu hè assorbita profondamente da u dispusitivu è poi entra in l'asciugatore ad adsorbimentu di rigenerazione microtermica per a rimozione profonda di l'acqua. L'aria compressa chì esce passa di novu per u filtru di polvere, è infine, l'aria pulita hè mandata à u serbatoiu seccu di u buffer d'aria.

(3) U dispusitivu di generazione PSA usa l'effettu di filtrazione fisica è d'adsorbimentu di i cambiamenti di pressione di l'aria compressa è di i setacci moleculari di zeolite per ottene azotu o ossigenu qualificatu, è dopu mandatu à u serbatu di gas.

(4) Dopu chì u gasu hè statu eliminatu da a polvera è filtratu, serà testatu da l'analizzatore di purità. L'azotu o l'ossigenu ottenutu da questu metudu hè adupratu da l'industria per diversi scopi. Annantu à l'anni, avemu cuncipitu per risponde à i bisogni di diverse industrie per una varietà di applicazioni. Vi susteneremu cù una scelta sicura, ecunomica è efficiente.


Data di publicazione: 21 dicembre 2023

Lasciate u vostru missaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu.