Alcuni di i prublemi più cumuni chì puderanu causà l'arrestu di u vostru compressore includenu i seguenti:
1. U relè termicu hè attivatu.
Quandu a corrente di u mutore hè seriamente sovraccaricata, u relè termicu si riscalda è si brusgia per via di un cortu circuitu, pruvucendu a disattivazione di u circuitu di cuntrollu è a prutezzione di sovraccaricu di u mutore.
2. Malfunzionamentu di a valvula di scaricamentu.
Quandu u flussu d'aria cambia, u sistema di cuntrollu di a valvula d'aspirazione hè utilizatu per aghjustà u gradu d'apertura di a valvula secondu u flussu d'aria, cuntrullendu cusì se l'aria hè permessa o micca in u compressore. Se si verifica un malfunzionamentu di a valvula, questu farà ancu spegne u compressore d'aria.

3. Mancanza di corrente.
Una mancanza di corrente hè una di e cause più cumuni di spegnimentu di u compressore d'aria.
4. Alta temperatura di scaricu.
Una temperatura di scaricu eccessivamente alta di un compressore d'aria à vite hè generalmente causata da una temperatura eccessiva di i refrigeratori d'oliu è d'acqua, è pò ancu esse causata da un sensore difettuosu è altre ragioni. Certi allarmi ponu esse cancellati immediatamente per mezu di l'operazione di a pagina di u controller, ma qualchì volta l'allarme di Temperatura Eccessiva di i Gas di Scaricu appare dopu a cancellazione. In questu mumentu, in più di verificà l'acqua circulante, duvemu ancu verificà l'oliu lubrificante. A viscosità di l'oliu lubrificante hè troppu alta, a quantità d'oliu hè troppu grande, o a testa di a macchina hè coked, ciò chì pò causà u fallimentu di u compressore d'aria.
5. A resistenza di a testa di a macchina hè troppu alta.
U sovraccaricu di u compressore d'aria pò ancu fà scattà l'interruttore di l'aria. Un sovraccaricu di u compressore d'aria hè generalmente causatu da una resistenza eccessiva in a testa di u compressore d'aria, chì face chì a corrente di partenza di u compressore d'aria diventi troppu alta, pruvucendu u scattu di l'interruttore di circuitu di l'aria.
Data di publicazione: 11 di ghjennaghju di u 2024